Office 365
Proactief Regie & Beheer

Proactief Regie & Beheer

Je wordt als organisatie voortdurend geconfronteerd met veranderingen in het software-abonnement zodra je software afneemt uit de cloud. Je bent dan simpelweg overgeleverd aan technische veranderingen en nieuwe functies die Microsoft toevoegt. Dit betekent dat regie juist belangrijker wordt. Een reactieve houding is onvoldoende en je zult proactief moeten omgaan met issues zoals:

  • Wie houdt in de gaten wat er verandert en wanneer?
  • Wie organiseert het doorvoeren van wijzigingen en waarborgt dat alles goed blijft werken?
  • Wie zorgt ervoor dat de gebruikers op de hoogte zijn van veranderingen?

Salves Microsoft Services helpt opdrachtgevers hierbij met de service Regie & Beheer.


Regievoeren

Hoe professioneler de regiefunctie is ingevuld, hoe hoger de voorspelbaarheid en continuïteit van de Office 365-omgeving. Dat is belangrijk nu Microsoft steeds vaker updates uitbrengt.

Wat houdt volgens ons de noodzakelijke regie in?

  • planning en advies (roadmap);
  • change advies;
  • analyse gebruik;
  • analyse beheersvragen;
  • rapportage / dashboards;
  • technische change management;
  • governance en security;
  • proactieve rol naar de business en gebruikers.

Proactief beheer

Office 365 vraagt om proactief beheer, bij voorkeur binnen de eigen organisatie. Salves werkt daarom graag met insourcing: onze mensen zitten bij jou op locatie. Ze hebben kennis van jouw bedrijfsprocessen en gevoel bij de cultuur van jouw organisatie. Op deze manier krijg je meer grip op innovatie, IT-tevredenheid en productiviteit. Proactief beheer resulteert volgens ons in:

  • Productievere medewerkers;
  • Hogere output van processen;
  • Verbetering van de gebruiksbeleving;

Wat valt er allemaal onder beheer:

  • Issues solving;
  • Verzoeken voor change;
  • Uitvoeren van kleine technische changes;
  • Uitleg / training / kennisoverdracht;
  • On-boarding proces;
  • Off-boarding proces.

Salves Microsoft Services  biedt met de service Regie & Beheer snelheid, kostenbesparing & kwaliteit voor jouw organisatie door de volgende voordelen:

  • Een ge-insourced dedicated Competence Center voor Office 365 (onze mensen bij jou op locatie). Dit zorgt voor:
    • professionaliteit met up-to-date kennis;
    • expertise gebundeld rondom alle Office 365-onderdelen;
    • inzicht in de toekomstige roadmap van de eigen ICT en van Microsoft;
  • Continue verbetering van jouw Office 365-omgeving;
  • Regie op en planning van projecten en changes, met een (h)echte afstemming tussen business en IT;
  • Voorspelbare landingsplek voor alle gebruikersvraagstukken en issues;
  • Capaciteit en daadkracht voor het uitvoeren van technische aanpassingen.