Intranet? Oud nieuws. Leve Office 365!

Nog altijd zetten communicatieafdelingen het intranet in voor het verspreiden van bedrijfsnieuws dat alle medewerkers moeten weten, zoals een belangrijk bericht van het management of een uitnodiging voor een borrel. Ook organisaties die inmiddels zijn overgestapt naar SharePoint Online van Office 365 communiceren nog steeds top-down van de afdeling communicatie naar de rest van de organisatie. En dat is jammer!

Informatie delen

Want met de komst van een intranet op Office 365 hebben medewerkers veel meer tools tot hun beschikking. Zij kunnen zelf nieuws op hun eigen teamsite, blog of Yammer plaatsen en eenvoudig en snel kennisdelen via een Group of Delve. Daarnaast kunnen medewerkers sneller en laagdrempeliger met elkaar communiceren via Skype. Dit kan allemaal vanaf verschillende locaties en apparaten. Het gaat niet meer over informatie zenden, maar over informatie delen.

Wat ondersteunt Office 365?

Kortom, het ‘oude’ intranet bestaat niet meer. Welkom Digitale Werkplek!

Office 365 ondersteunt:

  • Universeel communiceren;
  • Samenwerken & kennis delen;
  • Business Social;
  • Persoonlijke effectiviteit;
  • Van data naar informatie.

Al deze mogelijkheden zijn altijd en overal te gebruiken. Samen noemen we ze de Digitale Werkplek.

Unieke aanpak

De kunst is om van al die mogelijkheden de toegevoegde waarde te vinden voor jou en je collega’s. Wij helpen je daarbij met onze unieke aanpak. Samen vormen we je intranet om naar een nieuwe Digitale Werkplek op Office 365 die naadloos aansluit bij jullie behoefte.

Wil je meer uit je Digitale Werkplek halen? Neem dan contact met mij op:

Carina de Vries
Gebruikersadoptie Consultant
Tel: 0411-870008
carina.de.vries@salves.nl

Begin met typen en druk op enter om te zoeken

x

Nieuws

Vooroplopen met je testing expertise? Volg Test Forward!

Lees meer